De gemiddelde doorlooptijd verschilt per merk en per klacht. Hou rekening met een minimale reparatietijd van twee weken. Zijn er geen onderdelen beschikbaar dan loopt de reparatietijd op. Wij zullen er echter alles aan doen om de reparatie zo snel als mogelijk af te handelen en te retourneren.
Een reparatie komt alleen voor garantie in aanmerking als je het aankoopbewijs meestuurt. Als er een garantie bewijs bij je aankoop geleverd is, dan moet je deze ook meesturen. De fabrieksgarantie biedt geen dekking voor:
Deze garantie vervalt als het horloge beschadigd is door ongelukken, nalatigheid, ongeautoriseerd onderhoud of andere factoren die niet te wijten zijn aan defecten in materiaal of vakmanschap.
Wat zijn de kosten van de reparatie indien er geen sprake van garantie is? Deze kosten zijn volledig afhankelijk van het merk en het defect. Indien de kosten hoger uitvallen dan € 50,00 dan ontvang je eerst een prijsopgave. Je hebt dan zelf de volgende keuzes: